Söndag 7 September

Har ganska nyligen tagit ur löshåret, för att jag ska färga utväxten. Har en påse över håret så blir det varmare när det bleks :) Hoppas att det blir bra iaf jag vill vara fin i håret till skolfotot :) Ska låta håret vila några dagar nu och sen till skolfotot ska jag sätta i löshåret igen eftersom jag vill ha långt hår på skolfotot :) Hehehe petigt de där att vara tjej :P


Jag känner mer och mer att jag vill ha Chopin som foderhäst med min syrra :) Förhoppningsvis så ska jag åka och provrida Chopin på Söndag nästa vecka och prata med Ägaren och så :) Ska bli välldans kul :) Jag och min syrra har redan palnerat hur vi sk lägga upp allt som har med Chopin att göra :) Hoppas bara att jag trivs med Chopin men det visar sig på Söndag.


Nej nu sk jag kolla till håret så att det inte bränns av :P


Wiiiiieeeeee imorrn eftermiddag kommer min Älskling hem :) Hoppas att han inte kommer hem innan mig för han får inte duscha innan jag kommer hem, eftersom min present till han är ett par svarta kalsonger där det står Maddiiiz med rosaglttrig text. Så jag MÅSTE vara hemma när han öppnar sin klädlåda :P hehehe ska bli så kul :)


Tjaaaarååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback