Svenska B / Textkommunikation

Har svenska/textkommunikation med Daniel som vikarierar för Jessica. Går inte alls bra för mig just nu, jag vet inte vad jag skaskriva om, och när jag väl kom på vad jag skulle skriva om så fanns det inga faktatexter på internet så det betyder att jag måste till biblioteket:S ORKA.....

Idag kommer min syrra till skolan när jag slutar för att följa med till replokalen där vi ska filma lite till musikvideon. Pratade med Sångaren igår och han ska försöka fixa så att musikvideon får en rejäl premiär :P Ska bli kul, hoppas att det funkar bara :)

Ibland undrar jag hur lågt iq man egentligen får ha för at vara mänsklig :S


Nej nu är det 20 min till maten så nu ska jag kila.

M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback