Tisdag 2 September

Japp idag började kursen Entrepenör, vi hade det hela dagen med stefan. Stefan ritade en humörlinje och förklarade hur det var hahahahaha stämmer helt. Svårt att förklara men kul var det :) Kommer faktiskt innerst inne sakna Kg och alla lärare sen när man tagit studenten :P Får passa på att ha så kul som möjligt nu sista året :)

Igår Jobbade Sandra och jag på Orka-mässan och jag fick med mig massa ballonger som jag la på Rikardsbord, men senare idag då hade han pangat alla ballonger :P De som skulle vara för vårat projekt "spränga skolan med alla ettor kvar i lokalen" hahaha vi kom p ådet en dag när Rikard sa att han redan var trött och ville ha lov, han som satt och kollade på färgskrivare vilken som var bäst :P För er som inte vet så är Rikard en lärare som redan är trött på att jobba som gärna vill ha sommarlov igen :P 

På fredag ska jag träffa bandet Total efterosm vi ska göra en musikvideo till dem, jag hoppas att de gillar våran idé och att vi kan börja spela in så fort som möjligt med tanke på att det snart ska vara klart :P Kul ska det bli iallafall :D

Tjaaråå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback