Torsdag 11 September

Grattis Ted till körkortet :)

Har inte skrivit på några dagar, har inte orkat och om jag hade skrivit något så hade det bara varit klagomål :P känner att jag klagar väldigt mycket i min blogg :S

Igår var jag iaf till tandläkaren och det är lika roligt varje gång :P *NOT. I går så kom jag dit klämde in bilen på den minsta parkeringen. Går in och väntar på att tanten ska koma som jag har. När det väl var min tur så hade tanten glömt vad jag hette så hon chansade på att det var något med Mad, hon sa ungefär Mad Höglund :S Väl inne i stolen så det första hon sa var Åhhhhhh vad fina stövlar du har. ( Jag hade ett par svarta gummistövlar med gråablommor på och rosa detaljer) Sen skulle hon ta röntgen bilder och så kommer hon in i rummet för att titta då hon kommer på att hon inte såg det hon skulle så då var det bara tt ta om bilden :S Jag hatar den där saken man ska ha i munnen när man röntgas :S. Sen skulle hon öppna min Journal då gick inte de för att trosten på tandregleringen hade skrivit in något i den. Väntade 10 min på att det skulle funka så då bestämde hon att jag skulle komma tillbaka en annan dag för att det blev stressigt til nästa patient, men sen ångra hon sig igen och jag blev kvar *suck :S Hon började kolla i munnen och efterosm jag har haft tandställninge så har jag en metalltråd fast limmad på baksidan i underkäken och plast i överkäken. Tandläkaren som ja ghar är helt insnöad på att man ska använda tandpetare så jag har andvänt det vilket har resulterat i att plasten i överkäken gått sönder flera gånger, så igår sa jag till henne att jag inte kan använda tandpetare där och till svar fck jag att plasten sitter för tätt :S men det är tänderna som sitter för tätt, det ända hon gör är att skylla på dom p åtandregleringne :S Sen kollade hon vidare och kom fram till att jag har tandsten vid tråden i underkäken 10 sek senare kom hon på att det var lim till tråden :S 
Jag kom där ifrån efter 40 min efter allt :S ska komma tillbaka den 18 för att hon skulle göra något med min visdomstand vet inte riktigt vad hon snackade om men det blir nog bra. Hon avslutade med att säga att mina stövlar var fina igen :S

Bläääää vad jag hatar den där tandlälaren, Kan man inte få byta? (A) 

Igår spelade vi in lite på musikvideon, gick jätte bra och det var super kul :D Ska även filma på fredag och lite på söndag.
På söndag ska jag även provrida Chopin och prata med Caro hur mycket det kommer att kosta och så, ska bli riktigt kul :D:D:D


Idag har jag varit och dansat SUPERKUL :D  vi fick lära oss mer p dansen som vi började med förra veckan :) jag och Sandra kommer ta en tur till Sthlm för att köpa dansskor :) 

Nej nu ska jag kolla på Från Koja till Slott.


Ciao! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback