Torsdag 4 September

Idag har vi bara haft inriktningen mellan 12-14.45  Hahahahaha jag ska vara ett spöke i våran film :P

Idag så ska jag iväg och dansa för första gången på flera år :D Ska bli väldigt roligt :D

Imorrn blir det utgång med några från klassen och några kompisar till Kattis Förhoppningsvis kan man använda sig av några dansmoves från dansen idag :D

Vi treor håller på och fixar en nollning till ettorna och tvåorna bara för att tvåorna inte fick någon nollning förra året :S Som det ser ut så ska det vara på Västeråsgården utan för fagersta :S Men HALLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HUR fan ska alla ta sig dit och hur många vill betala 500 kronor för att bli nollad. Sen kan man bara vara 90 pers och antadligen kommer det vara minst 150 där och hela Västeråsgården kommer vara kaos :S Jag tror att det är bättre att man hyr en lokal här i stan så alla kan ta sig dit och hem hur de vill m.m. Nej jag gillar verkligen inte den här idéen :S

Idag efter dansen blir det en skötaomsigsjälv kväll så att man känner sig fräsch till fredag, är ju som sagt fortfarande sjuk :S Allt tjockt äckligt slem i halsen är nästan borta Tack vare bisolvon tabletter som man löser upp i vatten, men nu har jag börjat snora istället och fått ont i halsen på ett annat ställe längre upp mot svalget :S  Suck. Jag hoppas att jag orkar dansa hela passet iaf :)

Tjaaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback