Torsdag kväll 4 September

Wiiiiiihooooooooowwww

Idag har jag varit och dansat och Fan va kul det var :D:D:D::D:D:D:D Ska lätt fortsätta, pappa betalade terminsavgiften direkt när han kom hem från jobbet <3 Tack Pappi :)
Så nu ska jag kolla på riktiga dansskor tänker inte dansa strumpor hela terminen, om jag inte hittar några tills nästa vecka ska jag ta med mina balettskor (inte tåspets) de är som typ mockasiner de har en mockasula under och är i vitt skinn och man får bra grepp när man dansar :)




JÄVLA IDIOTER jag har lust att skaffa ett knogjärn för att slå ihjäl vissa människor som skulle göra Världen en tjänst om de dog :D Vet verkligen inte vad jag ska göra hehehe så fort jag pratar om den personen så får jag värsta adrenalinkicken och vill bara slå ner männskan :P
jag ska försöka hålla mig i skinnet, vill ju inte sitta i fängelse eller få pric i registret.


Jag vill dansa Meeeeeeeeeeeer nuuuuuuuu

Imorrn ska jag vara med några i klassen ska bli väldigt kul :D



Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback