Blää

Va tvungnen att sjukanmäla mig och åka hem, efter lunchen började jag må jätte illa. Så snälla Sandra skjusa hem mig. Mår fortfarande illa, men har inte sytt(tack gode gud för det) Finns nog inget värre än att spy, jag avskyr det!!!
Lunchen i skolan var ju inte så toppen :S Gammal kyckling, köttbullar, skinka som en "pytt i panna" eller kebabgryta, med köttfärslimpsbitar Fy fan va äckligt. Inte konstigt att man mår illa efteråt. Hoppas att det är fler som började må illa, för då är det ju ganska uppenbart att maten är gammal.

Sitter nu och kollar mönstrerna på klänningarna och så. Nu behövs bara tyg så att jag kan börja sy. Ska bli riktigt kul, och modellerna sandra och jag har kommer bli riktigt bra som studentklänning. Vi har inte samma modll på klänningara, för er som undrar.

Imorrn har jag 2 lektioner :P så jag slutar redan vid 11. Men vi får se hur jag mår då, jag ska iaf komma på dansen sen på kvällen, för då är det sista gången innan dansuppvisningen. Det ska bli så kul :)

Skulle behöva åka till Erikslund och höra med dem på Hööks om en sadel.

Det finns möjligtvis ingen läsare som är bra på sadelstorlekar?


Puss på Er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback