Då var det kväll igen och snart slut på denna arbetsvecka

Känns ganska skönt att det är fredag imorrn MEN på måndag är det bara 5 jobbveckor kvar i skolan sen är det 2 veckor uppsamlingstid för ettor och tvåor, och vi treor festar som aldrig förr. Och om 5 veckor ska ALLA uppgifter vara klara inlämnade och betygsatte, det känns som att jag har en del att göra :P Ska sätta mig på söndag och beta av en hel del på min långa lista, det värsta är att det kommer nya och fyller på hela tiden :S

Men fy fan va skönt det ska bli när betygen är satta då man inte kan göra någonting åt det och att man är klar med sin tid på skolan :)

Satt och kollade på en blopperfilm som jag och Sandra gjorde i höstas haha. Ni kan få se den sen :)
Ni får nöja er med den här så länge,eftersom det är anledningen till själva bloppersfilmen :)




Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback