Full fart

I går var det Tjejkväll hos Lisa, för hon har fyllt år. Lisa hade gjort en jätte stor bricka med massa plock allt från jordgubbar till rostbiff, hemagjord potatissallad och massa annat gott. Efter att vi hade ätit klart så blev det paket öppning, riktigt roliga saker som hon fick :) Av mig fick hon 2 par örhängen, en nagelfil, där man kan göra naglarna planka så att det ser ut som man har ett lack på sig, sen lite doft ljus och ett par söta rösa blommhårspännen.
Efter paketöppningen blev det Öl-spelet :P ganska kul :)
Efter att vi dissat Öl-spelet och en liten stund lyssna på musiktid, så dorg vi ner till Blue Moon Bar där vi stod på V.I.P listan. Väl inne så var det ganska mycket folk, eller det var aspakat på schlagerbaren och på Rnb baren :P För första gången så behövde jag inte visa upp lägg :) Det tycker jag är riktigt coolt!

Idag vaknade jag vid 11 och gjorde mig iordning och åkte iväg med mamma till återviningen och efter det blev det Glada Hästen i Spiltan, för att kolla lite på sadlar.

Nu sitter jag och tittar på Jag vet vad du gjorde förra lördagen! Intressant, kanske inte så jätte kul men men :P

Snart bär det av till Trysil igen ska bli riktigt kul. Sa till min vän Johannes att jag köpt snowboardoch att jag åker röda backar, han va den första som inte tyckte det var konstigt :P hehe.


Jag bjuder på en bild från när vi filmade till filmen MAJA.



Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback