Härlig Dag

dagen började vid 9 då jag hade lektion med Enbla vi åkte 1 gång i Äventyr (barnbacka) Sen så åkte vi bort till sexstolsliften och där träffade vi hennes föräldrar som följde med upp men åkte förre, så att de inte stör henne när jag ska lätra henne åka och så. Sen blev vi indianer och hade varsin grankvist på hjälmen, Mycket roligt :P Sen strax innan 11 så avslutade vi lektionen. Mycket roligt :D

Innan lunch så gick jag, Malin & Marcus bort till skiduthyrningen, för nu var det dags för Premiären Maddiz på Snowboard :P Har nog aldrig ramlat så där mycket som jag gjorde, herregud, jag har slitit ut knän och handleder bara för att man är så envis. Men nu jäklar så kan jag åka, så till nästa vinter önskar jag mig ett komplett snowboard paket :D Skulle vara riktigt kul att bli grym på bräda också:)

Har varit ganska bra väder idag också, men jag hoppas på strålande sol imorrn.







Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback