Hemma igen

Nu är jag hemma igen från Trysil. Åkte ganska sent där ifrån, för jag köpte en snowboard o den skulle slipas o så innan o det tog en timme. Så strax innan 3 åkte vi från trysil. Hem resan gick fin fint förutom när vi kom till sura då motorlampan började lysa så då var det bara att stanna o vänta på pappa. Han kopplade bort trimboxen för han trodde att det var den som krångla, men icke sa nicke, den där rakarns lampan lyser fortfarande :S

Imorrn ska jag ta en bild min snowboard och mitt halsband som jag har lovat er läsare att ni ska få se.

Om nu har tur så kanske jag slänger upp en bild redan ikväll.

Funderar dessutom på att ha en tävling här på bloggen.



Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback