Hur gulligt är inte det här då?

Påväg upp i Sittliften så såg jag en otroligt söt sak :) I Mitten av liften ungefär så är det en bit opreparerad backe så där stod det tv personer och väntade. De väntade på att den enas tjej skulle komma i liften för han hade skrivit med röd färg i backen, KATILJA VILL DU GOFTA DIG MED MIG? och så var det massa röda hjärtan. Hur gulligt som helst. Kommer inte ihåg om namnet på tjejen stavas så där tyvärr. Men hur gulligt är inte det där?? Tog tyvärr ingen bild. Kanske kan göra det imorrn om det fortfarande är kvar.

Idag har det varit strålande SOL. Jag har blivit jätte brun i ansiktet så ingen av mina foundations kommer att passa, men jag kommer i vilket fall som helst inte vilja använda det för jag tycker att det är en väldigt fin ganska jämn färg. Självklart kan det ju bli jämnare men va fasen har man varit i fjällen så har man.

Är så jäkla trött på den här snön så jag spyr snart, vill bara åka hem och använda alla mina vårkläder. Det är ju inte så jätte kallt här uppe men att gå i ballerina skor, då skulle människorna här tycka att man var knäpp.

Är så trött på min förkylning också, bara nyser o snyter mig omvart annat :S

Igår var jag skidlärare åt Embla, och imorse när jag gick utanför husvagnen så öppnade dem fönstret till dreas husvagn, och gav mitt ett jätte fint halsband som är från en silversmed. Ska ta bild och visa sen.

Cya ♥


Kommentarer
Postat av: den underbara

är det så du vill att jaska göra..om du inte vet vem jag är då är det pinsamt, och om du gissar rätt så skicka ett sms och skriv söötnos... okej?

2009-04-12 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback