Hyper Dag

Det är helt otroligt jag är fortfarande helt hyper sen jag kom hem, den där stressen man brukar ha i skolan, finns inte på värdlskatan i mitt liv :P Härligt, sandra blir nästan rädd för mig och undrar vad jag går på, och jag svarar glatt att jag går på Bergsluft :P haha För er som inte förstår så var jag i Trysil förra veckan och man brukar bli pigg av bergsluft.

Dagen kunde inte bli bättre när vi fick reda på att Studentmössorna hade kommit :) Fast den lyckan varade inte länge då alla har fått fel tryck på mössan :S Bak på mössan så ska det stå Kopparlundsgymnasiet men det var för långt så då kortade dom ner ordet så det blev KOPPARLUND :S Kunde ju ha lagt till EN så hade det inte varit nå problem. Så vi får se hur det blir med mössorna, jag är iaf jätte nöjd med min kära mössa :)


Titta så glad jag är :P Det jag håller i handen är en guldigpenna där det står Student på :P


Snart är det Påsklov. BTW det är ju 1 April idag, vad jag vet så tror jag att ingen har lurat mig, men vem vet :P Jag har iaf inte lurat någon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback