Jag tror att allt har en mening

Allt man gör coh hur det blir, har alltid en mening med sig. Idag hade vi brottning på idrotten, jag åkte 09.30 hem ifrån börjar 10.00. När jag kommer fram till Mariaberget så tänkte jag perfekt, nu ska jag bara trolla bort bilen( läs hitta parkering) överallt så var det förhyrda platser, privat eller tillstånd erfodras. Då tänkte jag att jag kan parkera vid polisen. Ja Hejdu hade jag nå lösa kronor Nej bara hundringar oc femtiolapp :S Drygt som sören, sen kunde jag inte växla. Så jag letade vidare nån parkering utan att lyckas, så när klockan va över 10 så tänkte jag att nu är det försent att gå dit för de låser dörrarna 10.00. Så då var det bara att åka till skolan och byta om där oc göra sig iordning :P
Det var nog meningen att det skulle bli sådär, annars hade jag säkert gjort illa mig på brottningen.

F*n Kom precis på att glömt bagen med idrottskläderna i skolan o mitt smink :S Måste kila dit nu :P


Cya ♥


Nu är jag hemma igen efter att ha hämtat bagen jag glömde i skolan.

Jag trodde verkligen aldrig att detta skulle hända :O Jag vaknade imorse och hade låten Snälla Snälla på hjärnan :O HEMSKT enligt mig jag hatar den låten och har väldigt svårt för Caroline Af Ugglas. Och nu sitter jag och lyssnar på den låten :O Trodde verkligen inte att detta skulle ske, och ja hatar låten lika mycket fortfarande om inte mer :P

Idag skickade vi tillbaka studentmössorna efter som de inte kan skriva där på E J eriksen eller vad de heter. Hoppas att vi hinner få dem till den 12 juni bara.

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback