Jobbet

Sitter på jobbet nu och konverterar radioprogram. Går ju väldigt snabbt (Läs långsamt) 
Det är underbar sol ute och man blir så glad :) 
Har köpt nya solbrills, min andra är det inge fel på förutom att strassen har lossnat på några ställen så det ser jätte konstigt ut :S Men jag har kvar dom ifall jag vill använda dem. 

Älskling ringde nyss för att höra vad jag gjorde och så, sen när jag frågar vad han gör så är han på jobbet. Crille jobbar kväll och börjar då 20.00 Så vad gör han på jobbet nu? Hmm vilket mysterium :P Får höra sen när han ringer igen.




Imorrn ska vi skicka tillbaka studentmössorna!!! YES jag får en mössa som är felfri!!!!! 
Ja, jag vet att man inte ska prova mössan innan studenten för det betyder otur, men man måste ju prova så att storleken fortfarande är bra :) Sen nu när jag får en ny så kanske det inte gör så mycket :P 


Cya ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback