Måndag = Skolan

Kom tidigt till skolan idag, åkte med när Crille skulle till jobbet strax innan halv 8 :P
Så drygt att sitta och vänta bara, så nu har jag suttit och läst alla "mina" bloggar, alltså de bloggar jag följer regelbundet.

IDag har vi mediainriktning HELA dagen :P nu på morgonen så blir det till att redigera Filmen MAJA, och efter lunch så kommer en föreläsare till skolan som ska berätta om hur man anävnder sin röst. Slog mig precis att alla i inriktningen ska ha läst ett manus, Jag har inte gjort det :P Får se om det är någon annan som har det :P

Känns som en ganska seg dag, och jag är fortfarande ganska trött :P

satt och kollade på Schemat för de kommande 5 veckorna. Shiiiiit det är inte alls långt kvar till studenten, börjar få illamående känsla så fort jag tänker på studenten :P Ska det verkligen vara så?

Någon mer som är eller var nervös inför studenten?

Puss på Er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback