Muskelkramp?

Igår var det skola igen som vanligt, hade Textkommunikation och vi gick igenom lite reklam saker, fick en uppgift som ska vara klar nästa vecka. Sen på Eftermiddagen så hade jag Mediainriktning, Titti Hilton var där och berättade om hur man kan använda rösten. Vi fick göra massa övningar och en scen ur ett manus, som vi ska kunna till om 2 veckor för då kommer hon tillbaka och då ska vi antadligen göra något kul med det :)

Efter skolan åkte jag ut til stallet, jätte härligt väder, red ut med 3 stycken andra. Mycket trevligt :)
Efter stallet så åkte jag till Bjurhovda och hämtade Sandra, för vi skulle gå ut o gå. Hem byta om och äta.
Vi gick ner till hamnen och gick längs vattnet när vi börjar närma oss Viksäng så ringer Sandras pappa, för då ska hon lämna av han på Bjurhovda så att hon kan ta bilen hem från mig sen. Sagt o gjort så åkte vi till bjurhovda o sen tillbaka till mig på framnäs. När jag gick ur bilen så kände jag att jag fick jätte ont i vänstra sidan, sådär så att man inte kan andas ordentligt. men jag tänkte det går över, det är inte så farligt. När vi kom till nästan samma ställe som vi va på innan vi åkte till bjurhovda så fick jag så ont att jag knappt kunde stå rakt, det var en fruktansvärd pulserande smärta på vänstra sidan vid revbenen :S Jag försökte strecka ut lite o då blev det bättre. Vi gick lite till och träffade på Fanny & Jennifer som satt i en bil på väg mot björnön. Efter det så fick jag ännu ondare än jag fick innan, så vi stannade på busshållsplatsen Kungsgatan. Så där satt jag helt snett och kved för jag fick knappt nån luft :S till slut la ja mig på bänken(vill inte veta hur många som har spottat o spytt på den bänken) Så  när jag låg på bänken så satte sig Sandra brevid och börja spela musik och dokumentera :P Det blev mycket bättre när jag la mig ner :) Sen skulle vi fortsätta då blev det värre igen, så jag ringde mamma så hon fick hämta oss, och medans vi väntade på henne så köpte sandra lösgodis, för nu skulle vi kolla på film. Det blev Snow Buddie i alaska, mycket söt film :)

                                        

Muskelkramp

     
En Fjäril som jag såg i stallet för 2 veckor sen.


Transport band från Sas hotellet till skidskolan, skiduthyrningen, resturangerna, sportaffären & där man köper lift kort


Här är bilden som jag skrev om i ett tidigare inlägg, där det var en kille som friade till sin tjej :)


Nu har jag duschat o börjat gjort mig iordning för att snart cykla till skolan, men jag känner nu att muskelkrampen på vänstra sidan har smygit sig tillbaka :S

Vi får se hur den här dagen slutar.

Cya ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback