Så jäkla typiskt

Mamma var förkyld förra veckan, Crille är det nu. Och jag sa på skämt att jaha då kommer jag bli det lagom till lovet. Och så rätt jag hade :S Jag kännde igår att jag hade ont i nacken men jag tänkte jag har väl sovit konstigt. Men nu idag när jag vaknade så har jag jätte ont i halsen, och den stela nacken får jag alltid när jag börjar bli sjuk :S Så typiskt. Om jag känner min kropp rätt så kommer jag säkert tappa rösten lagom till påsk :S

Har även kollat runt lite om vad folk ska göra på Valborg, själv har jag ingen aning och ser den mest som fjortisarnas fylledag. Men vi får se om jag hittar på något kul. Om ni vill hitta på något då så är det bara att höra av sig :D


Det är så underbart väder ute och man blir så glad. Igår var jag ner på stan en sväng med Lisa, det va så mysigt att vara där nere när det var sol och vart :) Fick med mig tre saker hem, sånna där nödvändiga saker man inte klarar sig utan :P

Det här blev det



Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback