Sådär

Nu har jag gjort om min design, blev riktigt nöjd :)
Lite små saker som jag ska fixa också.

Har varit en väldigt rolig helg :) I lördags sov jag ända till 12.00 va så jäkla trött, va trött i lördags kväll också :P
Nu sitter jag och kollar på Söndagsparty med Fredrik och Fhilip. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. De har ju gjort bra mycket bätre program än det här, ex. Ett herrans liv och Hundra Höjdare. Kul att de är i USA iaf :)

Imorgon måndag börjar en ny period :D Och den sista perioden för oss treor, känns lite konstigt, men jäklar va skönt det ska bli att ta studenten :) Är ca 5 arbetsveckor kvar + 2 veckor till då ettorna och tvåorna har uppsamling, och vi treor festar som aldrig förr :P

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback