Skadeglädje är den sanna glädjen....

Efter en jävligt dryg och jobbig natt så paltade jag iväg till skolan för att skriva NP-prov. Satte musik i öronen och började min väg mot skolan. När jag nästan va framme så såg jag att det fladdrade massa papper efter en bild, tänkte inte så mycket mer på det tills jag såg att uppe på biltaket låg det en pärm som föraren glömt att lägga in i bilen. Jag visste inte om jag skulle as garva eller as flabba :P Det där var verkligen dagens höjdpunkt. Kanske inte så kul för ägaren till pärmen men iaf. Ni får tycka att jag är elak det gör inget. det är sånt man står ut med :P 




Jag ute i vår solen :)


Har haft mitt NP-prov nu, så nu sitter jag o håller tummarna för att det går bra för sandra på hennes intervju.

Måste köpa nytt löshår känner jag :S det trasslar sig jätte lätt fast jag har haft i lite produkter som ska motverka trasslandet. Blir nog en tripp till stockholm i slutet av maj, för då har jag "färskt" hår till studenten :)                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback