TjoooHoooo

Idag är jag glad :) Vaknade vid sex gick dock inte upp på en gång. Tillslut kom älsklingen och började dra i täket så då var det bara att gå upp :P
tio i åtta hämtade Stefan o Laila upp oss för att vi skulle till stationen för att ta tåget till Stockholm. Väl på tåget så satt vi i första klass, dock så hade jag en kärring som beklagade sig över sin sextonåriga dotter som inte vill följa med sin mamma längre och handla kläder och inte nog med det så satt hon och dunkade benet i ryggen åp min stol HELA vägen till stockholm.

Väl i stockholm så skulle vi till Sveavägen för att Crille hade tid hos Privia som ligger på Sveavägen. Väl inne på Privia så vågade jag knappt andas, kliniskt rent och lungt harmonisk musik i bakgrunden :P Privia är en läkarmottagning i Stockholm.

Efter att Crille var klar så strosade vi runt lite på stan och sen gick vi och åt lunch på en Asiatiskresturang, Jätte mysigt.
Vid 13 så åkte vi mot Västerås igen, jag skulle till stallet och Crille skulle vara på jobbet vid 16-tiden.
Tack Älskling för en Mysig dag :)

När jag kom hem så åkte jag ut till stallet, där jag träffade Lisa & Camilla :) Jag tömkörde Durbin för jag skulle vara hemma igen senast 18.30 för att åka ut till Hallstahammar till en Möbelbutik där vi va V.I.P gäster :P MEN innan vi åkte till Hallsta så provade jag att starta min ipod, och den hade ju laddat ur eftersom den legat igång hela natten, men när jag sattei den i min Harmon Kardon så vet ni då vad som hände? JAAAAAAAAAAA DEN SPELAR MUSIK IGEN :D:D:D:D:D:D:D:D YES YES YES Hoppas bara att det funkar att lägga in musik på den.
Det som återstår nu är en mobil, i tisdags dampade bildskärmen igen så jag var tvungen att starta om den några gånger innan den började funka igen :S Jag som älskar min rosa mobil.


Igår pratade jag och Sandra med våran danslärare Johanna och vi lovade att uppmärksamma bandet Electrik Red. Johannas kompis spelar i det bandet. BTW så har vi uppvärmning till den här låten.





Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback