Trött. Tröttare. Tröttast

Är så jäkla trött idag så jag vet intee vart jag ska ta vägen :P Jag håller på och avlider. Onsdagar kommer nog vara den värsta tråkigaste dagen i veckan. Börjar 8.30 med engelska till 11.00 sen projekt arbete från 12.00 till 16.00 JAG DÖÖR. En period vi hade för ett tag sen var nog den optimalaste. Börja 10.00 på onsdagar, lite sovmorgon så där mitt i veckan det är ju helt underbart.

Igår var det dans, det gick Hur bra som helst, det kändes jätte bra, trots att det va sista gången för den här terminen. Det kommer bli grymt på uppvisningen den 10 Maj. Jag längtar :)

Vad ska ni hitta på, på Valborg(fjortisarnas supardag) ?

Själv tror jag att jag kommer befinna mig i SalaTown, vi får se hur det blir.

<3 Crille

Puss på Er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback