Upptagen Kvinna har inte haft tid att blogga

Oj nu var det dålig uppdatering!!!

Harvarkligen inte haft tid att skriva då det har varit fullt upp i helgen med filmning och förberedelser :P
Men nu är allt filmande klart och det har varit mer än roligt, har skrattat och skrattat lite till om vart annat. Det ska bli kul sen när filmen är helt klar, och även Bloopersfilmen, jag älskar sånna filmklipp :P Har varit helt klart värt att offra en hel helg för det här. Offra då menar jag sovit lite och jobbat mycket.

Jag hatar när posten kommer i lägenheten, jag blir alltid lika skräck slagen :S och dessutom så brännde jag mig nyss på ugnen :S fan va ont det gör, har fått ett fins röttband på handen nu :S


Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback