Va störd jag blir

Jag fattar inte varför alla hackar på alla stackars unga mammor. Det är allt från "nej du får inte äta lax när du är gravid" "Du borde ta hand om ditt barn mer och vara mer rädd om det" Folk får för sig så mycket bara för att det läser ett inlägg eller ser bilder på barnet.
Om det var en person i ca 35 års åldern som bloggar och nyss har fått sitt första barn, så tror jag knappast att nån skulle kommentera med något sådant. Jag tror absolut att unga människor tar minst lika bra hand om sina barn som älder gör.

Nu är Crille i Sala för att hämta Patric & Emelie deras bil gick sönder där i första rondellen när man kommer från Gävle hållet :S Så typiskt jag som är as hungrig, tur att allt är klart och ska bara in i ugnen. Hoppas att de kommer snart de har varit borta 45 minuter, tar ju ett tag att bogsera bilen , men iaf.

Dessutom har Crille satt igång musik på tven/projektorn och jag har inte den blekast om hur man ändrar tillbaka till vanlig tv. skulle vilja kolla på ett program, men jag kanske överlever för nu kom det en bra låt :D

Jag är trots den lilla sömn jag fick, väldigt glad idag :)

Imorrn ska Jag, Crille, Lisa, Andreas, Patric & Emelie ut på Björnön och grilla Myyyyyysssss, ska ta med mig
Marsmellhows då :)

Just nu spelas låten you can´t play on broken strings, det påminner om praktik veckan i Trysil. På onsdagen så gick nästan alla skidlärare och sjöng på den låten :P


Cya


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den låten tycker jag påmminner om mr x och jags grejjs som hänt..iaf på texten:) haha hoppas du fick mat tillslut :D bilar = problem i många fall;) haha kraam

2009-04-25 @ 11:00:11
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback