Dagarna rullar på

Det är redan December och det skrämmer mig. Det är ca 3 veckor kvar tills det är "Jullov" på jobbet. Slutar den 18 december tror ja o ja inte har fel. Ganska skrämmande.

Har införskaffat några julklappar, sen håller ja på o stickar för fullt för de ska bli julklappar till alla i stallet. Ja hoppas verkligen att ja blir klar dock :P Men ja tror det.

Ska även dekorera ett pepparkakshus som ska till stallet här idagarna också. Jag är nog stallets lilla fixarfia :P Hehehe.

Känner mig inte direkt på topp. Det är de där småpikarna hela tiden som tar kål på mig o ja blir galen. Jag försöker och försöker och försöker, jag kan inte göra så mycket mer ja kan inte jobba mindre för att vara alla tillags och jag tänker absolut inte vara mindre i stallet för då går ja under. Olle är nog den ända som uppskattar en avsett vad jag gör, han blir inte sur för att han inte blir riden en dag. Han blir glad bara man säger hej till han. Vi människor kräver så mycket mer, men är vi lyckligare för det?
Jag känner mig inte lycklig när jag begär saker av folk att de måste träffa mig eller liknande.
Usch va ja krånglar till det. Men jag tycker bara det är så jobbigt. Jag försöker verkligen räcka till för alla men ibland går inte det helt enkelt!


Till nått helt annat så har jag verkligen fastnat för Michael Jacksons låt. Har nog aldirg tyckt att att han låtar är så bra som ja tycker att de är nu:P de är ganska konstigt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback