090203

MIna dagar är väldigt långa, men de går ganska fort.

Sitter och kollar på Hide & Seek, har sätt den förut.

Idag på idrotten så hade jag och Sandra vårat Gympapass, gick väldigt bra, men vi  missade en sak bara.

Sen efter att vi slutat skolan drog vi ner på stan och kollade runt lite, måste ner på stan igen för att köpa tyg och mönster till våra studentklänningar för imorrn får jag hem symaskinen. Ska bli riktigt kul att sy :) Tur att man har MVG i syslöjd :)
 Sen när jag kom hem åkte jag iväg till Crille, haha sömnade på soffan :P Så Crille puttade lite på mig och sa att klockan är 19.50 Jag börjar dansa 20.00. Men jag kom på ganska snabbt att om klockan hade varit så mycket så skulle Crille vara påväg till jobbet eftersom han börjar 20.00 de fyra dagar han jobbar natt.

Imorrn ska jag till stallet, sen hem duscha och efter det ska jag leka med Sandra och Johannes, ska bli väldigt kul :)

Någon som vill Joijna så är det bara att säga till.


Ska ta coh läsa häst magazinet nu sen sova

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback