090204

För sov mig lite idag igen :P

Haha hade mobilen som väckarklocka och när man trycker av den som ringer det igen 9 minuter senare. Sådär höll jag på från 07.00-09.00 :P Bra jobbat Maddiz, Hon som börjar 10.00 och sja duscha och göra sig iordning innan skolan :P
 
Känner mig allmänt seg idag, har dessutom träningsvärk. Heja.

Ska åka till stallet efter skolan. Har Kyndill idag, ska bli jätte kul, ska hämta upp min syrra när jag är på väg till stalllet för hon ska få rida Durbin idag. Ska inte glömma att ta med mitt nya träns också :P Tar hem det när jag inte är i stallet för jag vill itne att någon annan ska använda det så att det går sönder.

Ska bli kul iaf, bara man kommer ifrån den här tortyren.
Jag satt och funderade lite imorse när vi hade upprop att Jösses vad löjligt det känns med att ha upprop, självklart har man ju det för att få närvaro så att man kan få studiebidraget varje månad. Men just det där att läraren står och ropar upp namnen och sätter kryss i listen känns så löjligt.
Läste dessutom i Vlt igår att, om man är sjuk så måste man ha läkarintyg redan tredje dagen man är hemma, bara för att det är så dålig närvaro på gymnasiet. KUL liksom. Jag brukar bli förkyld ha feber och tappa rösten och behöver vara hemma ca 3-4 dagar beroende på hur fort jag blir frisk, då menar folk att jag ska behöva ha ett läkarintyg på att jag är förkyld har feber och tappat rösten? Låter helt sjukt. Vart är samhället påväg?
Måste folk utnyttja systemet till max och vara hemma så mycket, så att folk som nästan aldrig blir sjuka blir drabbade bara för en liten förkylning?

Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback