090207

Usch idag var jag uppe med tuppen.

Har ganska nyligen kommit hem från stallet, det är så otroligt mysigt att vara där ute på morgonen. Fast det är inte lika mysikgt att gå upp så satans tidigt bara :P

Igår fick jag ta ut mina frisör talanger :P Min kära pojkvän tyckte att han var lite väl långhårig, så det var bara fram med saxen helt enkelt. Har inga före och efterbilder tyvärr.

i torsdags ringde även en tjej från en utbildning jag har sökt till. Ska dit om några veckor på intagningsintervju (heter det så?) Egentligen känner jag verkligen inte för att börja plugga nu till hösten, men å andra sidan så vill jag inte vara arbetslös heller. Det finns ju inga jobb nu när det är finanskrisen. Och om man får ett jobb så får man räkna med att bli sparkad om någon månad eller så, beror ju helt på vad det är för jobb.

Ska ta och byta om till vanliga kläder och sedan bege mig till Crille.


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback