090208

Sådär nu har jag bokat tvätt tid ikväll klockan 19.00.

Igår va Stefan och Laila här vi kollade på Rosa Pantern och Stefan somna i soffan :P
När de hade gått så tänkte jag att jag skulle lägga  mig men, jag blev kvar uppe med Älsk, det var nån film som vi satt och glodde på fram till 2 ca sen blev det sängen.

Idag när jag vaknade kollade jag ut genom vardagsrumsfönstret och till min fasa är det jätte mycket snö :S jag vet inte hur mycket det är men nån dm iaf :S Får gå ut och mäta senare kanske.

Jag längtar så fruktansvärt mycket till våren. Våren och alla härliga färger. Det är så otroligt härligt att gå ut när man kan ha pumps elle ballerina skor och till det en härlig lätt outfit.
Har hittat några väldigt härliga saker som jag vill ha i vår.



Om det är någon som har missat att Gladiatorskorna kommer vara helt rätt i vår, så blir jag imponerad.
Jag ska helt klart ha mig ett par gladiator skor till våren. De skulle passa ûber bra till min leopardklänning :)


Har även köpt mönster till min studentklänning eller har jag redan sagt det? hmm kommer ej ihåg. Men i alla fall så har jag nu mönster, jag och Sandra ska ner en sväng på stan när vi får tid och köpa tyg så att jag kan börja sy.

Jag kommer lägga upp bilder här, så får ni se hur det blir :D

Nej nu duschen, sen laga mat sen tävtta sen ta det lungt och kolla film.


Cya♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback