090209

Idag när jag gick till skolan fick jag känslan av att det här kommer bli en bra dag. De hade tagit bort alla snö från gångbanorna och sandat. Jag valde för första gången på några veckor rätt skor att gå i :P

När jag kommit halvvägs till skolan så slutade min tur :S De hade inte hunnit tagit bort snön och det var drivor överallt och jätte halt.

Sen när jag kommer till skolan så är det skit kallt, det är det fortfarande.
Hade föreläsning på engelska mellan 08.30 och 09.30. Får reda på att jag ska på Inspirationmässa.
EFter rasten så sätter jag mig vid en dator för att leta reda på lite fakta om Barnarbete. På ca 2 sekunder dör datorn OCH MOBILEN SAMTIDIGT :S Fick igång mobilen efter att ha startat om den och daton likaså. Min mobil börjar få lite cp-spel, måste nog lämna in den, så att den inte går sönder mer så att jag måste köpa en ny. Eller är det såhär bara för att det är måndag alla är trötta och man bara vill sova?

Har lunch nu så jag vetar på att Crille ska komma så att vi kan äta lunch. Blir en härlig Grekisk Sallad och vatten :)
12.30 ska jag iväg på mässa och efter det iväg och jobba sen, hem en vända till familjen och hämta lite saker och sen till Crille.

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback