090210

Igår då hade jag sån där härlig känsla av att degen skulle bli jätte bra. idag när jag gick till skolan hade jag inte alls samma känsla. Det va grått ute, de hade inte plogat än på vissa ställen och droppen till det var väl att jag försovit mig och fick stressa för att hinna till skolan.

Vet ni föresten att folk är väldigt skygga i Västerås :P Är det så i andra städer också?
Va ner på stan för att göra ett reportage till Sveriges Radio p4 så då går jag fram med min Mp3 och frågar om de kan svara på några frågor, när man sedan säger att jag ska spela in så verkligen HOPPAR de bakåt MINST 1 Meter. Och när man kommer fram med en stor jäkla videokamera då verkligen springer de ifrån än.Självklart förstår jag att folk inte vill vara med i media, men de behöver inte hoppa eller springa ifrån än bara för det eller?

Sitter och målar naglarna nu så att de passar med mina kläder jag ska ha till dansen :)
Och har jag glömt och sagt det att jag älskar att dansa? Finns det något roligare? tror inte det. Jag har till och med drömt om den dansen vi dansar nu på Dans Verkstán. Hade idrott idag och då var jag verkligen på topp :) sprang runt och hoppa och skutta haha. Ska faktiskt iväg om en liten stund och dansa, men först ska mina naglar bli turkosa :)
Jag har inte något bra turkostnagellack så jag måste lägga två olika färger så att det blir den nyansen som jag har på mina leggins och som detaljerna är på min tröja jag ska ha, kanske slänger upp en Dagens DanceOutfit haha

Cya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback