1 år och det ska firas med pompa och ståt :P

Imorgon fyller min blogg år :) Och det ska firas!!

Ska snart åka ut till stallet. Mina syskon springer runt i huset ocg letar efter kläder, och de räknar hur många dagar de ska vara borta. Herregud de ska åka till fjällen en vecka. Det låter som att de minst ska vara borta 6 månader, och inte kommer få se sina köäder på jätte länge. Herregud. Fast jag själv är väl kanske inte så mycket bättre jag tar med mig minst 1/3 av min garderob när jag åker bort i två dagar, och jag tar med mig ca 7 par skor :P Jag måste ha ett par skor som passar till varje outfit, så är det bara.

Har en annons ute, där jag säljer massa hästböcker. så nu får jag eventuellt iväg 2 till. så skönt att bli av med böckerna som bara står och samlar damm. Böckerna är dessutom helt nya, jag har aldrig läst dem, knappt så att jag har öppnat pärmen på boken.

Sen har jag anmält mig till en make up utbildning som jag ska på i slutet av Mars. ska bli riktigt kul.

Igår ringde de från utbildningen jag har sökt, de måste ändra datumet, för då när jag skulle komma så är hon och bedömmer SM. Så jag ska dit den 9/3 istället. ska bli riktigt kul och se om man kommer in eller ej. Det är nog ganska smart att börja plugga nu med tanke på att det knappt finna något jobb

Haha det är tycker jag är lite coolt. Jag slriver ganska snabbt på datorn, men något jag aldrig tänkt på, som jag såg nu är att jag kan skriva lika fort utan att kolla på tangentbordet, och att det blir rätt hela tiden :)

Jag kom ihåg när jag var liten och inte kunnde skriva så fort, jag va jätte avundsjuk på de som fick det att se så enkelt ut, det bara rassla till så va det klart :)
Hehe


Nej nu ska jag åka till stallet



Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback