Alla Hjärtansdag

Jag tycker att alla Hjärtansdag är väldigt överskattat.

I fredags så kom Laila och Stefan hit, vi drack och kollade på tv och pratade. Mycket trevligt, slutade med att Stefan däckade i soffan och gick inte att väcka, efter lite om och men så vakna han och de gick hem.

Vaknade ganska sent på lördagen. Jag var tvungen att åka hem till familjen ett tag för vi skulle fixa massa saker nere på stan. Kom hem med ett par bättre sulor i pjäxorna, En ljusblå Peakhood och en flecétröja från adidas.
Jag och min syrra sprang runt och letade på vart man fick ballonger som var sosm hjärtan, när vi väl fick reda på vart de var, så var ballongerna slut :S
Sen bar det av till stallet och Durbin var galen som vanligt :P

Efter stallet bar det av till Crille igen och vi gjorde iordning mat tillsammans och hade det jätte mysigt och trevligt :)

Idag är det en riktigt slappar dag, Crille åkte iväg med Stefan och jag sitter här hemma och kollar på Galna Professorn i brist på annat :P

Ska ta och sappa runt lite och se om det finns något bättre

Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback