Dans

Åhhhhh idag var det Dans igen, helt underbart, jag älskar att dansa. Vi gör ett steg i en utav danserna, och mitt vänstra ben ser ut att vara jätte lånt, MEEEE LOOOOOVE :D

Känns dock som att jag fått en nerv i kläm i vänster axeln, för den domnar ner till armbågen när jag lyfter upp armen och nu har jag fått ont i nacken :S Invalido för hela slaten!! :P

Ska ta och sova nu är jätte trött, det är ju faktiskt en dag imorgon också, konstigt nog. Då blir det stallet sen hem till Crille.



Svar till Becca: Det där problemet som hästen hade, skulle nog kunnat gått att undvika om, man bortsar och gör rent ordentligt. Jo tyvärr hadlar ju mycket om pengar, men om de la ner några minuter på varje häst så skulle ju problemen vara borta, och det betyder ju att de inte behöver betala några sjukdomskostnader :)


Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback