Dans

Hahaha vilken tur jag har ibland, det inlägget innan det här, när jag skrev det så kom det upp en såndär härlig älskad dialogruta om att internet måste avslutas och om man vill kan man sicka en fel rapport. Så när jag stängt ner den och svurit alla mina fulaste ord så sket jag i blogg.se och åkte iväg till dansen. Men nu när jag har komit hem igen och ska försöka skriva samma inlägg igen så finns mitt inlägg sparat :D Det måste ha varåt nån snäll med mig då iaf :) Tack!
Jag frågade Sandra när jag kom til dansen Vad det är med mig och sånna där underbara dialogrutor? :P
Vet inte hur många gånger jag har fått upp sånna när man gjort något skolarbete eller liknande. Ta bara har nu i höstas så satt jag och skrev mitt PM, då när jag nästan var klar så kom det upp att windows måste avslutas, man har då liksom inget val :S när jag väl stängt ner och ska försöka återupp ta förlorad data så hänger sig datorn. Men vet ni vad jag klarade att lämna in mitt Pm i tid iaf bara för att jag är så bra :)

Nej slutskrytet :P

Här kommer min Outfit för dansen




Nu blir det duschen för mig sen sova

God Natt alla ihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback