Fettisdagen och mycket mer

Idag är det fettisdagen och då ska man äta semlor, men jag tycker inte om det, jag får nästan kvälningar när jag bara tänker på dem :P Det blir bara FÖR mycket med all grädde och mandelmassa, gillar heller inte den där bullen.

Nu är det H&M <3 Home = Sant
Har fått katalogen med H&M Home. Jag var lite skeptisk i början till det där men nu när jag har suttit och kollat igenom katalogen så tar jag skamset tillbaka det där att jag nog inte kommer gilla deras heminredning. Jag fastnade för väldigt många saker. Jag kan nästan säga att det fanns en stil som skulle kunna passa alla. Jag gillar den där stilrena, med detaljer i en viss färg, och inte så mycket småsaker blandat med färgen hullerombuller. Det är ju H&M som har kollaektionen, så det är inte så farligt dyrt heller.

Skulle vilja tipsa om en annan bra  sida som jag klickade mig fram till Evasunderkläder Riktigt snygga och sexiga underkläder för ett väldigt bra pris. Ska klicka hem några strumbyxor därifrån som var hur läckra som helst.

Jag såg igår när jag var åp väg hem från stallet, så var det en Stackars kille från CityMail som fortfarande var ute och cyklade med sin post vid 19-tiden. Jag skulle nog inte klara av att jobba där för jag skulle få panik över att jag skulle vara den sista som kan tillbaka från mitt distrikt där jag delar :P Men den motionen de får nästan varje dag, måste nog var rekord för ett jobb. Det är väl knappast något annat jobb som cyklar runt hela dagarna och springer i trapphus. De som jobbar på Posten de åker ju mopedbilar :P

Fick för jätte länge sen en Harman/Kardon det är som en stereo, fast inte för gammala hedliga cd-skivor utan för Ipod. Jag har inte användt den så mycket, men nu när jag är hemma föra att packa och städa så har jag nu användt den, med min Ipod som jag inte har användt på jag vet inte HUR LÄNGE säkert 2 år haha. Jag visste inte att jag lýssnade så mycket på baby-remixade låtar och Björn Rosenström :P Vissa låtar har jag till och med glömt vissa låtar som jag tycker är jätte bra. Skämms på mig. Ska ta och sätta in en Ipod Usb i bilen i den stereon, är ju mycket effektivare coh biligare att uppdatera ipoden med 1000 låtar istället för att göra en mp3 skiva med ca 200 låtar, beror ju lite på storleken av låtarna och skivan. Helt underbart jag älskar verkligen musik :) Musik är så otroligt mycket, det kan få en att känna sig glad, rofylld, deppig Ja allt, nästan.





Ska åka och hämta Crille nu, sen ska jag till stallet och rida ut med Camilla och Fantasi




SNART ÄR DET 100 DAGAR KVAR :D







Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback