Fredag den 13:de

Idag är det fredag den 13:de och alla brukar ha det som otursdag.....Jag vet inte vad jag ska tycka om det, förra gången det var fredag den 13:de så skulle jag ta ut en form ur ugnen och ränner magen på den :S Den va ca 225 grader varm.
Men jag tänker såhär att det hade säkert hänt ifall det inte var fredag den 13:de eftersom jag antadligen hade bakat i alla fall.

Vad tycker ni om fredag den 13:de?

I onsdags va jag jätte trött och somnade på soffan och missade top Model och alla bra program så jag vill se :P
Igår var jag också jätte trött. Gårdagen var även helt Crap :P Började 8.30 för jag skulle kolla på en film på engelskan, så när den var klar var jag tvungen att kuta ner till radiostudion för jag och sandra skulle spela in SuperFredag, vi blev sena och jag var stressad som tusen, eftersom vi hade P4 reportaget att göra och vi skulle iväg till MDH på en minimässa och jag skulle vara tillbaka 15.00 för att prata om filmen med läraren.
Jag han med allt förutom att redigera P4 grejen eftersom jag var tvungen att jobba och så...åkte ialla fall hem från skolan ca 16.45 sen direkt ut till stallet. När jag nästan var klar för att åka hem igen ville monica att jag skulle kolla på Draupnir bara för att hon misstänkte att han hade kolik, förra helgen dog det 3 isläningar samma helg av kolik, Islandshästar är väldigt "hårda" de visar inte teckan på att de har ont förren de är försent Tyvärr. medans andra hästar visar att de har ont för minsta lilla :P

Har snart tvätt tid, väldigt skönt att det är lätt att få tvätt tider här :)

Egentligen vill jag åka ner på stan för att rIx Fm är där men jag hinner inte ner på stan och hem innan min tvätt tid.

Nej nu ska jag ta och göra ett ryk i lägenheten, diska och damsuga

Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback