Fu*king day

Fy fan vilken dag!!!!

vaknade med ett ryck tjugo över tio. Gick upp och gjorde mig iordnign för att gå till skolan. Nrä jag väl kom iväg så var det strålande sol så jag gick lungt. När jag kommit lite mindre en halvväg så började jag inte alla känna mig så där harmonisk som jag gjorde 1 sekund innan. Det var halt, jag halkade flera gånger, jag är så jävla trött på den här jävla snön. Jag ska dessutom åka till trysil där det är ännu mera snö. Fy fan för all snö. Det var kallt. Jag hatar projektet internationella relationer.

Snart är skoldagen över vi har återsamling om ca 40 minuter, så då ska jag jobba på radion sen ska Crille komma och möta upp mig så ska vi äta sen kolla på film. Nångång där mellan varven kommer väl mamma ringa och fråga massa dumma idiotiska grejer.
Sa jag att det här är en Fu*king Day?

+ att erik sitter och trycker på nå jävla kanppar på datorn så det låter för jävligt och jag vill bara explodera i luften!!


Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback