Helg med stort H och studenten.

Äntligen är det helg!!!

Igår sände jag 2 radioprogram. Först ut var Äntligen Super Fredag, gick riktigt bra. Sen vid 20.00 var det dags för Bandet Total att komma fram i rampljuset, programmet handlade om Total. Jag fick reda på att ett amrikanskt bolag vill ha med Totals låt November på en samlingsplatta som ska släppas i hela världen :) Lite coolt att man har gjort en musikvideo till dem när de har fått den här chansen.

Dagens färger blir idag svart, turkosblått, brunt. I kombination med spets.

Igår var jag ner på furulunds och kollade på mönster till studentklänningarna. Sandra och jag hittade jätte fina kläningar, så vi ska ner på stan när vi får tid och köpa mönster och tyg :)

Jag kommer ha 2 kläningar till studenten en som jag ska ha när vi springer ut från skolan och den andra ska jag ha senare på kvällen.
På min student ska jag ha rosa-guld tema. Efterosm min favoritfärg är rosa och media har guld som sin färg på mössan så då får det bli rosa-guld i dukningen och inbjudningskort :)

Ska bli riktigt kul :D Vi har faktiskt bara 2 perioder kvar i skolan som är på 5 veckor så sammanlagt blir det 10 veckor hårt plugg. De sista 5 veckorna är bara uppsamlingstid och fester för oss i trean :)


Nej nu ska jag göra mig iordning för att åka til Hallsta

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback