Helgen går för fort

Usch vad den här helgen har gått fort :S

Har egentligen inte gjort så mycket. I går åkte jsg iväg till Hallsta och gick på Åsby, köpte lite blommor till rummet bara eftersom mina ena blomma har frusit ihjäl :S Sen efter det hämtade jag och mamma upp pappa som var hos hans bror.

På hemvägen stannade vi på Hööks, fick med mig ett bettlöstträns hem och ett par jätte fina tyglar.

Väl hemma så väntade Sandra, Linda och Sanna på mig, eftersom jag skulle göra en hårförlägningar på Sanna.
Hon blev supernöjd :)

Efter det bar det av ut till stallet, där jag provade tränset, Durbin var jätte duktigt, så de där tränset kommer användas flitigt framöver.

idag har jag farit runt och köpt lite saker. Bla. Kameraväska så att alla mina objektiv får plats och en sodastrem :D

Måste faktiskt ta och tips om en väldigt god efterrätt. Jag kallar den efterrätt ala Maddiz

Du behöver:

frysta jordgubbar
vit blockchoklad

sätt ugnen på 175 grader.
lägg de frysta jordgubbarna i en form. Hacka chokladen i lagom stora bitar. Strö chokladen över jordgubbarna och sätt in i ugnen ca 15 min, kolla lite då och då. Det är klart när chokladen har smält.

Hinner jag duscha på 15 min?
Om jag går nu så hinner jag. Vill kolla på ett program 21.00
Nej nu springer jag så kanske jag hinner


Cya ♥

Kommentarer
Postat av: mcf.

det lät väldans gott med jordgubbar och choklad i ugn :)

2009-02-01 @ 20:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback