Intervju

Den 6 Mars ska jag på Intervju till en utbildning :P SKa bli kul och se om man kommer in :)

Den 5 Mars så är det 100 dagar kvar till studenten :P Sjukt läskigt Jag ska snart ta studenten, jag känner verkligen inte som att det är min tur utan att ta studenten, när andra i klassen pratar om studenten så känns det som att det inte berör mig, utan alla andra och att jag minst har ett år kvar i skolan. Det är en sjuk känsla jag har, men fan snart får jag stå där i studentmössa som alla kollar upp på :)

Fick nyss reda på att jag fick MVG på mitt morgonprogram som vi gjorde innan jul eller nått, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det :P

Några ettor och tvåor sitter och drar alla barnen skämt :P Hur tråkigt kan ha?
Det värsta av allt är att jag sitter och småflinar åt skämten jag hör att de drar :P Hur tråkigt kan jag ha?

Jag har väldigt tråkig. Ska snart ha Bg-handledning med Mattias 13.15 kan inte tiden bara gå lite fort?
Egentligen borde jag vara glad att jag nyss på Mvg på radioprogrammet och att jag har fått en tid till intagning, men jag känner mig inte alls glad, bara död och en bitter min :P
Kanske är för att jag är så sjukt uttråkad och har träningsvärk överallt så att jag knappt kan gå. Det blir så när man har idrott i skolan och sen dans, där jag verkligen pressar allt jag har.

Jag längtar till dansen nästa vecka, ska bli kul :) Jag blev ganska nöjd med min Outfit jag hade igår på dansen.
Jag och Sandra ska även kolla nästa tisdag om vi kan få sätta upp en affisch för vårat Uf-företag där. De har rätt målgrupp så det skulle vara jätte bra.


Tänkte passa på att söka lite folk till våran kommande kortfilm som kommer börja filmas om sisådär 5 veckor. Det är en dramafilm som är baserad på en verklig händelse och kommer alltså utspela sig i Västerås. Storyn handlar om en tjej som helt plötsligt går från älskad till hatad av en av sina bästa vänner. Våld kommer tas till och många tårar kommer att fällas.

Jag och de andra i "film teamet" skulle bli överglada om det finns några där ute som blir intresserade av att delta. Många roller finns, allt från huvudroller till statister.
Åldern på tjejerna i filmen är mellan 15 och 16 år men skådespelaren kan vara äldre om denne kan spela yngre.
Vi behöver också två par föräldrar, en rektor, en polis och en hel drös av pojkar och flickor som ska spela klasskamrater till huvudrollsinnehavarna.
Filmvana är inte ett krav, bara ni kan leva er in i rollerna och fälla en tår då och då.

Hör av dig om du är intresserad :)

Bara att kommentera så hör jag av mig.

Cya ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

grattis till mvg :) bra jobbat!

o de där med medverka i film , de skulle va jättekul :) hör av dig! kram!

2009-02-11 @ 15:37:42
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback