Lill Lördag

Grannens hund ylar och skäller, antadligen för att hundens matte har gått iväg, stackarn.
Känner att jag har kommit in i en fas där jag tycker synd om alla djur :P
Har sovit hemma hos mina föräldrar några dagar nu, och i morse när jag vaknade och gick ner för att äta frukost, så satt råttorna och tiggde mat som vanligt. Jag gav min råtta junior ett salladsblad, då upptäkte jag att lillplutten börjar bli gammal, hans öga hade kladdat igen, så nu blir det till att använda ögonsalva till det är bättre. Samma problem hade popcorn som dog förra året :(
Jag har bestämt mig för att skaffa en tamråtta sen :P

Snart är det sportlov, ska bli riktigt skönt, är så jävkla trött. veckan efter sportlovet på fredagen ska jag på intagningsintervju, är lite nervös känner jag :P

Hihi såg nyss att de har gjort Ice Age 3, sååå kul, jag älskar Ice Age :P de är så söta. Och med tanke på animerade filmer så borde jag och Sandra verkligen ta tag i våran animerade musikvideo :P Blääää orkar verkligen inte.

Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback