Mässa

Har internationella Relationer nu. Sitter och letar lite mer fakta och så.

Ska snart iväg på Mässan, ska bli intressant och se om man får någon inspiration.

Ska bli väldigt kul att inreda montern till UF-mässan som är i Mars. Mitt företag har gjort en liten prototyp på hur vi vill att det ska se ut :) Så idag måste jag iväg till Ikea och köpa lite grejer så att våran monter kan bli jätte fin.

Jag gjorde ett väldigt bra val att äta ute idag. Det var pasta och pasta sås eller någon slämig kyckling i skolan, så jag känner att den där grekiska salladen inte var helt fel. Dessutom har jag väldigt mycket energi, Maten på skolan har en tendes till att vara helt energilös :P Om ni förstår vad jag menar.

Måste verkligen hitta ett par galadiatorskor. eller egentligen är det inte ssån brådska med tanke på att det är ca 15 cm snö ute, men jag ska i alla fall ha ett par till våren.

Jag är nästan i extas :P Det är den här veckan kvar i skolan med studiedag på fredag sen är det en vecka till sen är det en HEL vecka sportlov eller som det såt i tidsplaneringen till projektet 

V.9  Snöbollskrig 

Haha av någon anledning får jag känslan av att det är Mattias som har skrivit det, det är bara han som skulle komma på nått sånt att skriva. Om man frågar han vad man ska göra nu säger han alltid att vi ska leka Spökboll :P
Kopparlundenslärare är helt klart flummiga :P

Nej nu ska jag kila tillmäsan, kanske slänger upp några bilder här sen


Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback