Morgon?

Usch igår när jag skulle sova, så kom jag på att jag glömt mobilen som ligger nere i jackfickan(måste ha den föra att ha den som väckarklocka), och jag kände att jag verkligen inte orkar gå ner och hämta den. Jag somnade och vakande itt som tätt för att jag var rädd att jag hade försovit mig. Jag gick i alla fall upp strax efter nio, så då blev det att skynda iväg in i duschen och hitta något att ta på sig och göra sig iordning och springa iväg till skolan. Åkte hem ifrån kvart i tio, men yckades ändå komma tio minuter försent till lektionen :S

Har internationella relationer nu och snart är det lunch.
Har fått reda på lite betyg i Svenska B nu :P Haha jag fick Vg på min muntliga nationella presentation :P

Fy vad trött jag är och snöar gr det också.
Ska till stallet efter skolan hur ska jag orka?

Nej nu ska jag leta reda på Sandra

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback