Rolig dag?!

Fy säger jag bara :P

Hade stressit imorse som vanligt :P Springer ner tar på mig skorna och självklart då, så flyger mobilen ur fickan och går i tusen bitar :S Pussla ihop mobilen snabbt och sen ut. Ja ut var det men det var bara EN LITE hacke. Det gick inte att låsa upp dörren:S I min panik och stress så ringer jag pappa och frågar va fan jag ska göra. Så då kom han på att jag kan springa runt bakvägen, och runt hela huset för att komma till dörren på framsidan. Dam it att jag inte kom på det innan jag ringde :S När jag väl kom till bilen så hade låset fryst igen, så jag fick krypa igenom bilen för att kunna åka till skolan.

Väl i skolan 15 minuter sen, så trodde jag att det skulle bli bättre, men icke sa nicke :P hela dagen har verkligen varit åt skogen.

Nyligen har min lärare och dotter varit här och beställt extensions :)

Ska snart till stallet för att lämna lite hästfoder.

Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback