Shopping

Var ner på stan idag och fick med mig allt annat än tyg till klänningen :P
Jag och Sandra sprang runt på New Yorker och letade efter ett par kosta shorts att ha till dansen. När vi letat runt i hela butiken så åkte vi ner till för att gå ut ur affären, Då i rulltrappan så ser jag att de hänger i ett hörn där vi inte hade kollat. När jag såg dem så vända jag mig om och tänkte gå upp för rulltrappan men kom på att det vara osmidigt eftersom det var folk bakom oss.
Efter en lunch på stan så gick vi vidare och jag hittade en jätte söt cardigan på Jc. en blev det även ett par ljusa jeans från gina tricot. köpte även åre choklad och rosa papper. har börjat göra inbjudningar till Studenten. Då min släkt är ganska stor så bör man börja i tid så att alla kan komma, så att de inte jobbar eller dylikt.



Såhär ska de se ut. Det gråa är ett silverband som jag ska limma fast. Sen kommer det stå mindre text  under. Vilken tid och när och så :)

Ska bli rikgtig kul iaf :)

Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback