Självkänsla

Jag har funderat lite kring det här med självkänsla. Jag tror inte att någon har en perfekt självkänsla, men det är något man kan bygga upp, som väldigt många gör.
Men det som jag just har suttit och funderat på är, hur man kan ändra sitt utseende tre gånger på en väldigt kort tid. Och alla de tre gångerna har man varit med olika personer. Har man då sån dålig självkänsla att man inte vet hur man ska vara? Att man från början är ganska "normal" till att vara emo, sen råååå fjortis och nu vara någon slags hip hoppare som använder reagge kläder?
Jag kan erkänna själv att jag inte är likdan hela tiden beroende på vilka jag är med, men jag byter ju inte klädstil och personlighet bara för att jag är med några andra kompisar. Jag tycker att det är ganska konstigt att det där.

Har ni varit likadana eller känner någon som är så?

Idag vaknade jag flera gånger på morgonen , men jag försökte hela tiden somna om, men vid tio gick det inte längre så jag gick upp gjorde iordning frukost åt mig o Älsk, sen har jag diskat och gjorrt iordning köket.

Ska åka iväg till stallet om en liten stund :) Jag tror knappast att vädergudarna är på min sida, då jag helst av allt vil ha sol och vår, och slippa den här förbaskade snön. Men nej, nu har det snöat ett bra tag, så det blir bara mer och mer på gatorna :S Det som var helt snöfritt på vägarna i går :(
När jag kommer hem från stallet så ska jag lägga mig i ett bad, kan behövas när det är så äckligt väder ute.
Kollade på vädret tidigare idag och på Västkusten så var det strålande sol och åtta plusgrader, hur underbart är inte det?

Jag hoppas verkligen inte att jag har fått parkeringsböter!!! Fast de har ju varit bilar som har parkerat där tidigare, men det skulle inte förvåna mig om det sitter en sån där lapp på rutan när jag kommer ut till den :(

Nej nu ska jag kolla runt om de finns några intressanta somarjobb jag kan söka. Måste skriva ett cv också men det får nog pappa hjälpa mig med sen när jag åker till trysil. Han är bra på sånt!!


Cya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback