Snart lov :)

Ska snart göra mig iordning för att åka iväg till skolan. har projektarbete till 14.45. Sen imorrn har vi internationella Relationer, Efter det är det LOOOOOV och åhhh vad skönt det ska bli.

Veckan efter lovet så är det 100 dagar festen på torsdag och på fredag så ska jag åka till Solna på intagningsintervju till en itbildning. Om jag inte kommer in så ska jag söka till en annan utbildning som är ca 1 vecka beror på vart man går den, så att jag kan jobba under vintern och så.

Ska bli spännande, eftersom man kommer att få göra några praktiskatester så då kan man inte vara för dåplig eller bra.
Håller ni tummarna för mig den 6/3 14.00?

nu återstår bara problemet, vad ska jag ha för kläder. Jah kan aldrig välja kläder dagen innan , för jag vet inte om jag kommer vilja ha dem nästa dag. Svårt det där Dagens i.landsproblem? :P

Nej nu måste jag kila så att jag slipper stressa :P


Cya♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

verkligen ett i-landsproblem, men det är ju jobbigt när man inte kan bestämma sig :) och man får panik och blir arg på köpet också haha

2009-02-20 @ 08:19:54
URL: http://mcfadden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback