Idrott?

Har idrott nu men sitter här och skriver istället :P
Man ska sätta ihop ett Gympa-pass på några minuter och man ska tänka på pulskurvan och massa övningar som inte är bra att göra.

Lite senare idag ska jag söka ett jobb i Stockholm :P Får väl se hur det slutar hahaha. Skulle vara väldigt roligt och jag tror att det skulle passa mig ganska bra :) 
Jag kommer uppdatera senare hur det går.

Den här dagen känns i allmänhet väldigt ovärd. Inte haft några lärarlektioner sen jag började och på eftermiddagen har jag projektarbete och Sandra har alla saker, och hon är i Sälen.
Efter skolan ska jag till Lisa och prata och kolla på någon komedi film. Ska bli väldigt trevligt. 

Runt 19 tiden ska min lärare komma hem till mig för hennes dotter vill ha en hårförlägning och 20.00 ska jag dansa. Jag kommer säkert glömma bort det för det har jag gjort flera gånger både idag och igår, det är ganska sjukt eftersom jag älskar att Dansa det är hur kul som helst :) Jag hoppas bara att läraren är lika bra annars dör jag.

Nu ska jag försöka göra något vettigt till idrotten 

Cya ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback