Nu är jag tillbaka

nu är jag tillbaka efter några dagar i Trysil. Har åkt skidor och firat nyår där. Mitt nyår var ju av det lite udda nyåret? Jag och min familj firade med våra kusiner. Mycket trevligt vi åt och drack gott. Från 22.30 satt jag och tjatade om att jag vill gå upp och kolla på raketerna MEN det tar inte 1½ timme att gå upp i backen ca 5 min haha, så jag satt och var rastlös ett tag där men sen så fick jag äntligen gå ut och fota alla raketer. Sen gick vil tillbaka till husvagnen och Anders med familj åkte hem till Sälen igen. Klockrenaste kommentaren under kvällen var Eve som sa Jag ska sitta fram för jag orkar inte höra pappa sitta och säga hur mamma ska köra, spec inte nu när han har druckit haha. Sen när de åkt och vi börjar plocka undan i husvgnen hör pappa hur det droppar från en taklucka :S Så på toaletten hade det bildats kondensvatten som droppade I MIN PJÄXA det var 10 CM djupt vatten IMIN PJÄXA!!!!!! Väldigt komiskt så ni kan skratta med gott samvete för det gjorde jag på fyllan :P S åmitt år började ju SUPER BRA!!!

Sen idag fredag så åkte jag hem och missade rondellen mot sälen bara för att gpsen visade att jag skulle köra rakt på, så det blev en senväg eller vad man nu ska kalla det :P Men nu har jag varit hema ett tag.
På onsdag börjar skolan igen också SUCK Orkar inte.
 Det där förbannade håret till Madde har inte heller kommit, så nu ska de på tajmahal skicka nytt hår p åmåndag OM den hårfärgen jag ska ha finns :S Fy fan va krånligt jag orkar inte hålla på och krångla längre. Vi i företaget QueenOfExtensions måste nog börja köpa hår från ett ställa här i Västerås för att slippa såna här saker. Men okej jag har beställt hår flera gånger från Tajmahal och aldrig haft problem. Problemet som är nu att jag hämtade ut håret på Posten till 3 personer men fick bara för 2 men betalade för 3 och nu har jag pratat med dem på tajmahal 10000 gånger känns det som och jag har fortfarande inte fått håret beställde det den 19 December.

Sitter och kollar på Sing A long och ska börja leta lägenhet nu.....NÅGON SOM VILL HYRA UT EN LÄGENHET I VÄSTERÅS TIIL MIG OCH MIN POJKVÄN?????


Hoppas ni alla har haft ett bra Nyår!

Cya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback